Im the only one

Förlååååååååååt att jag är så efter med allt jag säger och sånt men jag lovar jag ska lägga upp bloggsaken vilka bloggar jag följer också vidare och sminksaken är jag inte så sugen på att göra faktiskt dels eftersom jag inte gillar att videoblogga och sen är jag inge vidare på att sminka mig heller^^,  Tack för att du förklarade mer hur du menade med punkterna men så du menar att "varje dag" ska jag skriva något jag gillar och skriva om de typ? (A)


Iallfall så fick båda en tur i skogen idag, Maja red Tingis och jag red Gucci och båda skötte sig braa:) Prövade att rida Gucci på Tingis gummibett och de gick faktiskt riktigt bra:) Först tyckte han att de kändes lite konstigt och tjaffsade lite i munnen men sen släppte han och gick riktigt fint och jag kunde reglera tempot mycket enklare, vilket känns tryggt för han blir kan bli väligt stark och fast i vänster handen :) Gummibettet känns också som ett bra bett att kunna variera på istället för att bara rida på 3 delade :) Man ska ju som sagt variera bett väldigt ofta och jag brukar aldrig rida på samma bett mer än 2 dagar i rad :) På Tingis brukar jag växla mellan gummibettet och pelhamet men nu har hon börjat gå så himla bra på gummi så jag ska se om jag kan försöka smyga in 3 delade bettet igen :) För övrigt passade sadeln super på Gucci så nu har de snart varsin sadel!:D Den ska bara in på lagning och fixa en söm så är den peeerfeecct :D Så då har Gucci fått en dressyr sadel! :)

Imorn ska jag rida ut med Tingis igen och försöka träna lite galopp jobb och sen ska jag hoppa Gucci på banan :) Ska pröva hoppa honom på gummi också imooorn. Har jag tur kanske jag kan övertala mamma att fota lite grann eller kanske filma(A)

Näe nu måste jag ägna några minuter till skolarbetet så hörs vi imorn när jag kommit hem från stallet pusshejj<3






» hanna

ingen fara, men jag tänkte bara påminna :) lessen om det lät surt:)

2011-05-05 » 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback