Just a little black hole

Kan ju säga att valborg blev riktigt grymmm!! Var först hos Becca innan vi for ner till campus en liten stund och sen for vi tillbaka till Becca igen tills de var dags att åka hem. Kan ju säga att man var riktigt pigg på söndag efter 3 timmars sömn -.-' men inventera gjorde jag och hopptränade 2 små duktiga ponnysar :)

Tingis var supertagg på hinder och stark men hade väldigt mycke tjafs med anvstånden p.g.a att hon bara drog iväg -.-' Gucci däremot var jätteduktig, väldigt pigg och stark däremot men det gick bara braa dee mee:) Hoppade en liten bana med honom på 7 hinder som låg på kanske 70 :) Hoppade samma bana med Tingis på 90.

Känner mig iallfall superduper pepp på söndag när de är tävling i vännes + laget!! Förra året var jag och Tingis grymma på den tävlingen när vi kom 2a 2a 4a i tre möjliga klasser :) Ska man lyckas bli placerad i båda den här gången? Hon känns riktigt riktigt fin just nu men konkuransen är STENHÅRD och det kommer bli grym svårt att plocka placeringar i år. Sen kan ju hon ändra sig från en sekund till en annan så jag hoppas inte på för mycket men jag kommer bli riktigt besviken om det går dåligt pga att hon tjurar. Gucci får stanna hemma eftersom jag bara hoppat honom 2 ggr och att han nyss kom hit :)

Näe nu ska jag nog ta nått att äta och sen ska jag lägga mig i soffan och sova tv, maja har båda idag eftersom jag inte känner mig så pigg... pusshejj<3

 helgen efter vännes :)






Dö snygg blogg :D

2011-05-03 » 08:04:03
» Gaia

stay in touch with Italian Equestrian Jump World:

http://iconadeironchi.blogspot.com/



follow on bloglovin: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2264704/icona-dei-ronchi



see you soon (:

2011-05-03 » 17:04:49

Fina priser! :)

2011-05-05 » 13:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback