Looking for a reason to stay

Äntligen helg! Kändes otroligt skönt med helg nu efter att ha avslutat med 2 prov. Kändes ganska bra på tyskan och Son kändes också bra :) Ska bli kul att se vad jag fått på de sen:)

Red först Gucci idag på banan på gummibettet och jag kan nu konstatera att det är inget bra bett att rida honom på i dressyren. Han vill inte ta stöd på de och man måste verkligen vara suuuuupper lätt i handen och han vill gärna krulla ihop sig istället för att ta stöd och sträcka ut halsen. Men annars gick de väll hyfsat :)

Red Tingis i skogen på bomstigen 1 men de gick inte att rida så långt där eftersom de var en miljard grenar som hängde för vägen. Haha Tingis bara plöjde på innan jag han få stopp på henne så jag fick typ massa kvistar i ansiktet och huvudet, inte skönt :P

Aja, nu ska jag slappa i soffan och kika på hockey och sen ska jag titta på de senaste avsnittet av The Vampire Diares^^,







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback