So many things I want to tell you but no words are coming out

Vill börja med att svara på en kommentar om det jag skrev att jag hoppas att Tingis inte sviker mig. Det är verkligen inte alls att bara rida på så hoppar hon det är inte alls så enkelt! Har hon bestämt sig för att hon inte vill då är det OMÖJLIGT att rida henne ur det. Det är som att komunicera med en sten för hon lyssnar verkligen inte alls då och då spelar det ingen roll vad jag gör. Hon är en väldigt speciell ponny med stor personlighet och en vilja av stål, men när hon är på bra humör så är hon verkligen fantastisk!<3



Idag så red jag Tingis på banan i kanske 30-40 minuter och hon kändes riktigt fin och laddad inför imorn och jag är verkligen sjuuukt pepp!!:D Ska bli såå spännande jag jag lär nog vara lite nervös också^^, Sen äre ju laget så de ska bli riktigt spännande!!!:D

Hoppade Gucci idag och de gick riktigt bra! Red på tredelade ändå och visst han blir väldigt stark och lite tung på de men de funkar ändå rätt bra:) Hoppade på 2 långsidor från olika håll. På ena långsidan hade vi 2 cavalettis ovanpå varandra så de blev kanske 60 och sen 4 galoppsprång till ett räcke. På andra sidan så hade vi en först en galoppbom till 2 cavaletti ovanpå varandra till en oxer :)

Blev ganska många språng idag och på räcke långsidan låg sista sprången på 90 och på oxer långsidan låg sista sprången på 1m och de klarade han superbraa!:D Han är så duktig min lillaskrutt!

Har både bilder och filmer från idag som jag tänkte lägga upp men har bara några korta snuttar från idag eftersom pappa kom emot slutet och sen har jag klippt ihop de med lite filmer från hoppträningen med han i söndags:)

Nu ska jag lägga upp filmen så håll ögonen öppnaa^^,







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback