Trying to work things out

Jaa gårdagen var riktigt kul iallafall, inge mer å säga om den saken alltså :)
Köpte 2 linnen och ett par örhängen och en halsduk :)
Sen gick vi å käka på kina såklart och sen blev de en feeeeeet godispåse till filmen som faktiskt var riktigt bra:) Men den var något drygt att se den i 3D eftersom man inte riktigt fick någon bra överblick men annars var de bra:)
Haha sen var de värsta paniken när vi skulle fara eftersom filmen slutade 23 och Mandas buss gick 23.05 och min gick 23.11 och de var den sista bussen. Så vi stressade typ sönder och sen när filmen slutade ville vi ju komma ut så fort som möjligt och sen var de helt stockat på båda sidorna om oss och vi kom inte ens ut i sido gångarna. Haha ett tag började jag fundera på om jag skulle kasta mig rakt ut bland stolarna men de hade ju inte sett klokt ut:P Sen lyckades vi komma förbi så då sprang vi tillbaka andra vägen eftersom de fortfarande var stockat vid sidorna. Men då var de låst där så då fick vi springa hela vägen tillbaka in i salongen, sen lyckades vi tränga oss förbi sidogångarna och ut genom dörren och bara kuta hela vägen upp för backen och bort mot hemmakväll och vi hann typ precis i tid. Haha snacka om panik man hade där:P

Idag så har vi städ dag i villanäs vid 10 så ska åka ut dit och sen ska jag rida Gucci och Maja ska rida Tingis:)

Näe nu ska jag snart fara vi höörs pusshejj<3






ja, den är sjukt fin :D

2011-05-21 » 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback