You want to start over but never starts over

Vad tycker ni om filmen då? Ser han inte rätt fin ut?:) Med massa träning kommer han nog bli superduktig, sen måste vi såklart få jobba ihop oss också :) De tävlingar vi startar i år kommer verkligen baara vara för träning och vi ska bara försöka få lugna stabila rundor och försöka komma runt med så få fel som möjligt, så kommer verkligen inte satsa alls med honom i år och förhoppningsvis kan man börja satsa lite nästa år:) Han är ju som sagt ett långvarit projekt.

Imorn är det Villanäs tävlingar i stallet bara som en kul tävling i vårat stall hade tänkt vara med på Gucci men eftersom Emanuelsson träningen var igår och idag så känns det bättre att han får komma ut i skogen imorn och jogga litegrann men jag kommer vara där och fota och kolla på såklart:) Sen imorn får också Tingis komma ut igen eftersom han har haft boxvila nu och det har faktiskt gått bra att ha henne inne, trodde hon skulle börja klättra på väggarna efter halv dagen men hon har varit väligt lugn:) Gucci har fått stå inne och hålla henne sällskap förutom idag när Leo gjorde de när vi var på träning:) Gucci får ju ändå gå ute dygnet runt så för han spelar de ingen roll om han får komma in under dagen och gå ut på natten:)

Sen så sitter jag och planerar hur jag ska göra nästa vecka eftersom vi bara går måndag, tidag och sen är vi lediga i typ 1 vecka under kristihimmelsfärd!:D Ska eventuellt försöka boka in en tid hos frissan för att färga håret och kanske klippa topparna och fixa luggen å sånt. Har ingen aning om det ens går att blondera mitt hår igen men vi får väll se annars så ljusar de väll bara upp de med massa slingor:) Måste iallfall göra någonting åt utväxten som börjar komma krypande så vi får väll see:) Sen måste jag också gå på stan och köpa lite assecoarer till min skolavslutnings outfit som jag okså kommer ha på kryssningen i sommar:)


Näe jag har som sagt de jag gör och nu ska jag plugga moppe vi höörs<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback