Are you coming to get me now

Lilla snutt var duktig idag men hon var något spänd ibland i traven, mycket bättre i galoppen, men det brukar hon vara när hon får komma ner och bli lite rund:) Hon är så fin min flicka<3
Har nyss käkat någon form av påskmiddag och ätit 3 godisar från mitt påskägg som jag fick idag. Funderar på att ge resten till Maja, ska ju somsagt börja om nu och sluta äta godis igen. Det börjar ju liksom gå lite dåligt med de(A)
Näe nu ska jag fortsätta se på en seire jag började se igår, Misfits, och sen ikväll är det ju Djungeln Drottningar, haha snacka om underhållning på höög nivå!





» Vicky

Om vi säger såhär, han har ju GIGANTISK rumpa, sen är hans manke hur jävla hög som helst, så just över ryggen är han väl c-ponny, sen ser ju hans rygg ut som den gör så ..

Har fått många kommentarer på att de aldrig sett en så konstigt böjd rygg. Han har verkligen SKIIItmycket svank haha .. :)

2012-04-05 » 07:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback