I don't know, I just know

Ska sega ett tag till innan jag går ut och gör stallet och lunchar och rider och såå :) Sen beroende på vad klockan blir kanske jag far in till stan och träffar Manda. Som sagt inga planer bara tar det som det kommer!

Funderar på att rida Tingis på banan idag, mycket galopp jobb och se om hon är lika grinig idag(A) Men hon är ganska rolig när hon är grinig, man sitter typ bara och skrattar åt henne vilket inte gör att man precis får världens bästa inverkan, men jag har lärt mig att det är ingen ide att bråka med henne så man får helt enkelt försöka ta sig runt hennes grinighet på annat sätt :) Men hon brukar bli glad om hon får galoppera :P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback