I need you to hold on

Sådär jag blev en sovmorgon till 8 vilket inte kändes dåligt! Haha 8 det är ju huur länge som helst nu mera(A)
Ska snart sätta mig på moppen och köra iväg mot Bräntis eftersom vi ska ha frilufsdag, frågar är ju bara om jag kommer hitta dit...råkar ju nämligen ha världens sämsta lokalsinne, jag skulle typ kunna gå vilse i mitt eget rum-.- okej kanske inte så farligt då men mitt lokalsinne suger!
Sen när jag kommer hem blir det ju att dra in hästarna på Surf vilket känns superkul!:D
Blir attt trimma igenom Lilla Grå och ska jobba mycket galoppjobb, det behöver han!

Liten tjock och grå ponny på provridning^^, Snart ett år sedan! Gud vad tiden har gått fort!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback