I try so hard and got so far

Blir att ta en tidig kväll, känner mig helt slut trotts att jag knappt gjort något idag känns de som. Men har ändå varit ganska duktig och skrivit klart min engelska och skickat in:)
Imorn blir det att fara ut och rida Gucci, blir att rida ganska ordentligt nu när han också måste stå inne imorn eftersom Tingis inte kan stå ensam i stallet nu när hon har boxvila över en dag. Men det är ju bara en dag så det är ingen större fara.
Slutar 14.30 imorn och eftersom man bor i stöcke blire å ta bussen hem som går 15.40, eftersom det har snö jävlat ännu mer så går det inte att köra moppe-.-
Men innan jag åker hem blir det att köpa hårfärg för nu ska utväxten försvinna och håret kommer måste ljusas upp rejält eftersom jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra.
Jag beställde hem löshår! Och jag som egentligen är såå emot det! Men tydligen lider jag av kraftig dubbelmoral eller nått sånt, men iallafall så var håret mycket ljusare än vad jag hade förväntat mig, jag visste att det skulle vara ljusare än mitt hår men inte så mycket ljusare. Men men, får väll helt enkelt färga mitt hår så det matchar. Ska ju förmodligen bara vara blond nu under sommaren och sen blire nån annan färg. Då får jag färga löshåret också:)
Nu ska jag nog se ett avsnitt av Misfits och sen blire sängen:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback