I would understand if you changed your mind

Snacka om att jag har haft en "Potato potato ching chong tomato" natt.
Hela gårdagen kunde jag inte fokusera på någonting och under natten när jag vaknade halv 1 av världens jävla feberfrossa så började hjärnan jobba på högvarv. Av någon anledning gled mina tankar in på tid och då blev jag helt enkelt jättefäst vid världens olika tidszoner. Som att har alla länder samma tidszon som ligger lodrätt ner från sverige? Eller ändras tidszonerna både vågrätt och lodrätt och hur går det ihop då?
Snacka om irriterande tankar!!!
Men lyckades somna om och har nu varit vaken sedan halv 4, tillsammans med fåglarna...
Tog en ipren för ett tag sedan och nu svettas jag som en jävla gris.
Kul dag det här kommer bli...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback