I'll carry you home

Är nu helt klar i stallet för ikväll, eller ja insläpp sen då men iallafall och ska snart fara till Manda en stund. Hon ska ju somsagt hjälpa mig med min matte eftersom hon råkar vara bra på det så då får hon helt enkelt förklara så att man fattar(A)
Imorn är det valborg och jag känner mig galet taggad! Det kommer bli huuur nice som helst! Ska börja vara hemma hos Manda och så kommer det lite folk dit och sen efter 10 skulle vi dra till umedalen. Sen på tisdagen ska jag jobba så blir att sova hos Manda och sen moppa iväg till obbola på morgonen. Men det blir nog bra, kommer bara vara förjäävla jobbigt att ta sig upp ur sängen men vad gör man inte för att tjäna pengar(A)
Nu ska jag snart börja fara, hörs!:)
bjuder på en halvhemsk bild från idag, hann ju ligga ute å sola ett tag ju(A)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback