I'm with you, forever, the end

Tror ni inte att man slår upp ögonen klockan 06.56 -.-' har inte sovit speciellt bra heller men det är ju fullmåne så det är ju inte så konstigt. Många sover sämre när det är fullmåne det är något spooky över det och jag är väldigt påverkad av den vilket suger!
Iallafall har man klivit upp och släppt ut hästar som nästan river stallet i sin iver att komma ut och nu tänker jag ligga planterad i sängen tills jag verkligen måste gå upp och börja förbereda!:)

Känner mig laddad och taggad och kommer satsa på att rida så bra rundor som möjligt! Fast det ska man ju alltid göra men ändå^^, Kommer förmodligen inte ha någon som helst chans på placering i helgen då motståndet är mördande! BARA massa super ponnysar som hoppar L:B som uppvärmningsklass. Men Gucci behöver rutin och det är det vi samlar på oss helt enkelt!:) Lite tråkigt ändå att eftersom jag rider första klassen kommer vi ju vara klar tidigt och då får han ju bara stå inne sen.. Men ska åka dit och fara ut och skritta honom under dagen sen, han måste ju få röra på sig iallfall!
Sen så har jag bestämt för att tvinga med pappa till hööks, det är ett måste när man är i sundsvall!(A)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback