Watch me

Ligger i sängen efter att ha låtit mitt hår gå på date med saxen. Kände att min lugg behövde det eftersom den har växt riktigt mycket och såg hemsk ut! När pengar rullar in på kontot i slutet av denna månad så blir det att köpa hårfärg och fixa min utväxt som inte är speciellt uppskattad av mig. Blir också att färga rosa dip dye eftersom jag har kvar rosa färg sen jag färgade underhåret sist :) Men längtar tills efter sommaren då jag funderar på att färga håret i först nån rödbrun färg och sen kanske bli ännu mera röd efter det. Min lillsyrra har ju rött hår nu och blir bara avis på de, vill åsså me! Men då ska jag bli riktigt rödhårig och inte typ lila som det blev sist :s USCH det var så inte snyggt!
Skulle inte tacka nej till hennes underbara hår!!





den färgen hade din kusin, och den burken ska jag skicka till dig

2012-04-12 » 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback