It's hard to look right at you

Denna dag har varit en bra dag!
Imorse så stod en tandläkartid på schemat och det gick bara bra, sen så knallade jag och syster in till stan för att käka lunch på subway, blev en Veggie sub eftersom jag nu har bestämt mig för bli vegetarian! 
Har länge velat pröva på det och se om det funkar men aldrig riktigt tagit tag i det men nu har jag bestämt mig för att verkligen pröva och vi får helt enkelt se hur länge det funkar:)
Iallfall sen så kom pappa och hämtade oss i stan och efter det har jag jag legat ute och solat i det underbara vädret ett par timmar och sen blev det middag, Grillad soyakorv med bröd!(A)
Hästarna får en välförtjänt vilodag och imorn blir det att fara ut en tur i skogen någonstans efter jag slutat jobba, blir en jobbfylld vecka då jag jobbar tisdag, torsdag,fredag,lördag, och söndag, sen jobbar jag måndagen efter det också(A) 
Hoppas alla har haft en bra dag iallfall!:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback