L:c Tingis och Gucci

L:cn med Tingis gick som förväntat åt helvette.
Hon vill verkligen inte mer.
Våran tävlings säsong är över.

L:c med Gucci och Div 2 lag

Blev vädligt stressigt med framridningen då jag bara hade runt 5 hästar före mig och sen hade gummisnodden på min stigbygel gått sönder så det blev stessig framridning och jag lugnade aldrig riktigt ner mig efter det, sen var jag väldigt ledsen över Tingis så jag är verkligen inte nöjd med min prestation med Gucci var superduktig och hoppade jättefint och var med och kvick i benen och blev helt enkelt en nolla!
Eftersom det var lagklass så var det en A1A så då blev det att gå ut och vänta på omhoppningen.
Red bara omhoppningen individuellt eftersom vårat lag hade 4 fel och våran andra stöcke lag hade 0fel så våra lag kom 1a och 2a!:D
I omhoppningen så var han jättefin och verkligen med på noterna men fick ett pet på tredje hindret men vi hade överlägset snabbast tid men det blev en tredje plats ändå!:)

Så slutresultatet idag blev en 3a plats i L:cn individuellt och en 2a plats med laget!:)
Är sååå nöjd med Gucci för han var såå duktig men valde att stryka L:bn idag eftersom jag inte kände mig tillräckligt stabil för det idag.
Så imorn blir det att hoppa L:c L:b  med Gucci och då ska vi allt fajtas vidare<3





» :(

Vad hände med tingis??

2012-06-03 » 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback