One last time

Gud vilken chock man får när man loggar in på blogg.se och ser att det har blivit en helt ny layout!
Kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid den här men jag tror den kommer bli bra!
Vaknade vid 10 tiden idag och käkade frukost och planerar snart att hoppa upp på träningscykeln och trampa en mil och sen träna lite mage.
Vid 15 tiden ska jag vara på stöcke pf för att bygga fram bana till Micke träningen idag och sen hinner jag kolla på första gruppen som rider halv fyra och sen rider jag själv i 16.45 gruppen. Efter träningen så ska vi måla hinder inför hemma tävlingen nästa helg.
Maja rider Tingis idag och jag har ju det jag gör så det känns bra!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback