Running always running

Askul att man vaknar 04.45 av att en geting har flygit in i mitt rum och flyger omkring och dampar i fönstret...
men jag lyckades iallfall somna om efter jag släppte ut den så blev att stiga upp runt halv 10.
Så fram tills nu har jag gjort stallet, ridit båda hästarna, duschat och ätit lunch:)
Red båda på åkern och började med Gucci som har blivit fet som en tunna av allt gräs-.-'
Han ser typ ut som en grå tunna på fyra ben, INTE okej! Har bestämt att han inte får gå på betet mer än 4 timmar och ska han gå där längre måste han ha betes reglerare. Han har inte tappat alla sina tjockis kilon för att gå upp de igen!
Red ganska mycket trav och galopp arbete med honom och han var riktigt trevlig faktiskt:)
Tingis red jag mest galopp på och man känner att hon är väldigt stel i sidorna så skulle behöva trimma igenom henne ordentligt i sidorna, får åka in till hippo och göra det någon dag framöver..
Men nu blir det en promenad med hunden!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback