Can you fake it just for one more show

Blev icket många sömntimmar för mig i natt! Ungefär runt 3 timmar skulle jag väll tro... kan ju säga att jag inte känner mig sådär suuuper pigg, haha har känt mig som en zombie hela dagen och helt borta i huvudet, så gissa vem som ska ta en tidig kväll!?(A)
Blev iallafall att fara ut en sväng med ponnysarna och blev att rida i alla gångarter, underlaget är egentligen väldigt kasst men jag har inte så mycket val, kan ju inte precis skritta hela veckan till tävlingen. Hatar verkligen de här mellan tiderna när underlaget är kasst för att det håller på att bli bra. Okej det där lät luddigt men ni fattar nog vad jag menar^^,
Näe jag tror helt enkelt att jag säger natti natti nu!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback