Everytime I see those eyes I melt inside

Mera svar på kommentar, joo visst brukar de flesta ta hänsyn till att man tävlar 2 hästar och så men jag har varit med om på tävlingar att personer som tävlar 2 hästar i samma kategori har fått startnr direkt efter varandra så det blir typ en paus i mellan så den personen får hinna rida fram. Det har dock aldrig hänt mig än och det tycker jag är bra! Men är det små startfält som det kan vara ibland blir det väldigt stressigt men det är ju helt enkelt sånt man får leva med:)

Hade ingen planerings eftermiddag idag men jag slutade ändå halv 2 så det spelade inte så stor roll. For ner till stan och tränade och sen blev det hem och duscha innan man moppade iväg till hippo för att träffa min mentor Eva Jonsson, det var trevligt och vi pratade väll runt en timma:)
Maja tog hästarna idag och förtillfället är jag planterad i min säng med en godispåse som lyckades följa med hem från stan, jag menar whats up with that, jag äter ju inte ens godis!;o
Imorn väntas det hoppträning med båda hästarna i strand, caant wait!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback