Now you'r just somebody that I used to know

För tillfället lyssnar jag på låten med samma namn som rubriken och har nyss varit ute och lunchhöat:)
Slutade ju efter nationella vilket kändes väldigt sköönt!:D Jag tycker provet var lättare än jag trodde, det kändes som om de flesta frågorna var ytliga och några ganska individuella men jag vet att jag kommer att ha klarat det iallfall så det känns bra!:)

ahahha, åkte ju moppe för första gången till skolan idag! Ett tips till mig själv är att kanske vara lite mer uppmärksam när jag åkt bil med pappa för gissa vem som cirkulerade runt lite överallt innan jag slutligen kom till skolan^^ Hhaha jag började köra åt rätt håll sen tycket jag att det kändes fel så då vände jag tillbaka och hamnade borta vid surf  sen fick jag köra via röbäck in till stan och från stan till skolan^^, hahah var lite smått stressad kan man ju lugnt säga men men jag hittade efter ett tag^^ Tur att min moppe är ganska sammarbetsvillig när det kommer till hastighet så vi hann i tid iallfall(A) Men när jag körde hem så körde jag rätt direkt och kunde köra via degernäs så nu kan jag iallfall vägen till 100%
men mitt lokalsinne är rikigt kasst, jag skulle typ kunna gå vilse i mitt eget rum-.-'

Iallfall blire att se om det går att rida på banan idag och det hoppas jag att det gör, har inga större förhoppningar på underlaget men så länge det inte är så mycket is borde det duga. Det får helt enkelt vara lite hårt. Känner att jag inte skulle bli sådär jätte besviken ifall det helt plötsligt trollades fram ett ridhus bakom stallet eller så!
Näe nu ska jag sega ett tag tills Maja kommer hem så blire att rida, vii hörs!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback