Still I'm ready to run

Ryggan är nu packat med grejer för imorn åker vi på frilufs liv med klassen. Ska åka till något ställe och åka skidor 7km upp för ett berg med packning och pulka och sen ska vi sova i en bivacker. Men men jag har bestämt mig för att jag ska ha en jättepositiv inställning till det här trotts att jag inte tycker de är nå kul. Jag har ju en tendens att kunna gnälla och klaga på allt som jag inte tycker om, så nu har jag bestämt mig för att helt enkelt bita ihop, eftersom det inte precis är en charmig egenskap-.-'

Hästarna fick sig en skritttur idag barbacka och de verkade tycka det var skönt at sträcka på sig:)
De får vila imorn när jag är borta och Mamma och Maja får rida de på onsdag då jag kommer hem och förmodligen inte kommer vilja göra annat än att sova! Mina tidigare 2 frilufsresor med klassen har jag sovit 1 respektive 3 timmar såå jag har inga större förhoppningar på att få sova. Blir alltså en tidig kväll för mig!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback