We don't need them

Imorn står klockan på 9 ( inte för att jag kommer sova så länge men..) och då far man ut på en härlig morgontur, förhoppningsvis hinner vi ut innan alla skoter nördar vaknar, och ska försöka galoppera mycket :)
Vid 12 tar jag bussen in till stan för att träffa Manda och träna och sen vid 4 tiden har vi en typ "smink tid" eller vad man ska kalla det på The Body Shop då jag har 2 kuponger på gratis sminkning vilket kändes kul att gå på. Jag brukar aldrig bli sminkad av andra utan de är mest jag som brukar sminka andra så det ska bli kul, hoppas man får nå bra tips dårå, fast jag går typ osminkad för de mesta numera men ändå^^,
Sen så blire att käka middag på kina, standar!
Kommer helt enkelt bli en awesome dag I hope!^^,





Galet snygg du är;p

2012-03-09 » 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback