Who will rise

Skoldagen har gått snabbt och varit sköön, vi gjorde inte speciellt mycket på någon av lektionerna vi hade:)
Sen blev det att dra till stan och kolla upp navelpiercings saken och det är tydligen bara att droppa in med målsman någongång då det passar så det känns super! Sen blev det att skippa träningen eftersom jag var ashungrig och for hem och åt innan jag fo ut och red:) Hästarna skötte sig bra och nu börjar underlaget bli mjukt och fint så det känns också super:)
Imorn blire att rida båda inför tävlingen på söndag, ska nog känna igenom Gucci på banan och Tingis ska nog bara få gå i skogen. Sen blire att putsa packa och fixa inför tävlingen.
Sen någongång på eftermiddagen så ska jag och pappa låna mormor och morfars bil och fara ut och övningsköra lite! Ska bli superkul och jag kommer sääkert få kärringstopp ett x antal gånger(A)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback