Heaven is a place on earth with you

Kommit fram till en sak, att jag har extremt svårt att shoppa kläder, för jag har i princip på mig antingen, en stor tjocktröja med tights, eller ett långt slappt linne med tights, eller svarta jeans. Vadå enformigt?
 
Visst jag kan tycka det är hur snyggt som helst men korta tröjor, höga jeans, eller tighta plagg eller urringade, men jag känner mig så sjukligt obekväm i det. Prövade en "magtröja" som min lillsyrra köpte och den var väl fin men asså usch så obekväm jag kände mig, visst att gå omkring i det hemma men har väldigt svårt att se att jag skulle gå runt i en kort tröja på skolan eller något jätte tight och urringat om jag inte får ha en skjorta eller tjocktröja över.
Inte för att jag engentligen har några jättestora kroppskomplex just nu men det känns verkligen inte som mig.
Men man utvecklas ju som person hela tiden så vem vet?
Men just nu är jag iallfall sugen på att hitta lite nya inköp! Rensade min garderob på 2 ica kassar för någon dag sedan så det är väl kanske dags att fylla på ;)?
 
Men måste nog säga att just nu är www.Candie.se och www.missnosebleed.blogg.se mina största insperationer innom stil!
 
Fick ju som sagt 1000 kr på Carlings i julklapp så när de får in lite nya grejer kanske man kan göra något fynd^^
 
Några av mina typiska outfits :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback