To the left to the right

Hoppas alla har haft en riktigt bra jul och fått massa fina presenter!^^
 
Var hemma och firade hos Thai på morgonen tills klockan 3 då mamma kom och hämtade mig, då blev det att se kalle och äta julmat, sen vid 6 kom Thai hem till oss och då blev det paket ut delning och resten av kvällen spenderades med att kolla på massa hemma filmer från när vi var små, haha måste ju säga att jag var en hejjare på att både dansa och sjunga XD Hahaha, men roligt var det ^^
 
I julklapp så fick jag och thai tillsammans ett helt startkitt med tallrikar, bestik, glas, koppar och fin glas med 6 stycken av varje, vi fick ett diskställ, med diskborste, och trasor, samt ett kniv sett, osthyvel, och ett sett med stekspade, slev,grilltång, och lite annat sånt, samt ett bäddsett, och handdukar, tror kanske det var en hint om att det är dags att flytta hemifrån? ;)
 
utöver det så fick jag, silverschampo och balsam, en kokbok, godis, gosesockar, duschgrejer, handkräm, ögonskuggor,örhängen presentkort, 1000kr på carlings, 330 kr bio, 200 kicks och 200 gina, samt 2000 kr i kontant ^^,
 
Känner mig sjukligt nöjd och det var en super grym jul, fick ju spendera den med alla mina favoriter ^^
 
 
Bild på vårat start kitt ^^ 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback