We can be true

Lyssnar på Taeyang- Ringa Linga och jaa jag har nog kommit fram till att jag har en sjukligt varierande musiksmak, allt från brutal Metal till koreansk pop musik, inte för att jag förstår ett enda ord av koreanska för det är ett sjukligt komplicerat språk, måste ju vara det svåraste asiatiska språket!
Hur som helst är låten riktigt bra och ni borde lyssna på den! 
 
Matteprovet kunde förmodligen inte gått sämre kändes det som, varför ska det alltid dyka upp massa konstiga frågor och tal på proven!? Får psykbryt och bestämde mig för att antingen gå och hoppa från tegsbron eller köpa och tröstäta godis, det sistnämda lät bäst så köpte en liten påse med mig hem som jag ska äta på ikväll medan vi fortsätter med del 3 av utstädning av rum.
Det börjar redan se väldigt fräscht ut men det är fortfarande en del grejer kvar som ska ut.
Igår satt vi från klockan 8 till 11 och då rensade vi i princip bara ur "garderoben" helt galet vad mycket skräp han har samlat på sig O_o
 
Hur som helst ska jag forsätta lyssna på grym musik och värma upp magen inför julafton genom att äta lussebullar.
 
Låter som en plan tycker jag!
 
GAHAHAHAHA, btw hittade jag en grymt snygg bild på min käre pojke från när vi var på Ica i Piteå i sommras XD
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback