It knocks you down

Idag hoppas jag på en bra dag, jag känner mig hyfsat pigg och utvilad då jag somnade i soffan vid 10 tiden framför en film, sen vaknade jag ett tag senare av att min älskling bärde mig från soffan in i sovrummet precis som ett litet barn som somnat i soffan, själv var jag ganska förvirrad och det enda jag sa var " vad gör du" medan han bara skrattade, la mig i sängen och sa godnatt medan han fortsatte se film i vardagsrummet. Ganska gulligt ändå^^
 
Annars så har jag förmodligen en lång skoldag idag, beror på ifall vi har nk eller inte, förhoppningsvis inte.
Då blir det hem och rida Tingis, sen tillbaka in till stan, gymma och sova.
 





skulle du kunna förklara lite hur de går till att ta moppekort? ska ta om några veckor ( teori ) och sen körning osv. Men sitter man bara i klassrummet och lyssnar eller är de muntligt? osv. Ska man hämta hem plugg böcker innan man börjar me teorin eller får man de då man är där första dagen?
Kul om du svarade , står inte så mycket på hemsidan:)

2013-02-12 » 22:04:42

Cool header :)

2013-02-13 » 14:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback