But ifyou close your eyes

Kom hem från jobbet för drygt en halvtimma sedan och kan konstatera att tiden ändå gick ganska fort, var sjukt mycket folk de 3 första timmarna och sen så dog de av lite grann men det var faktiskt en ganska skön jobb dag.
Om ett tag ska jag gå ut och ta in hästarna för natten, och sen blir det att tvätta bort smink och se Naruto tills jag somnar!
 
Imorn ska jag kliva upp i lagom tid, mocka, rida och packa grejer inför Nordmaling, vi åker förmodligen med hästarna redan imorn då vi ändå måste dit och bygga bana och grejs, Stöcke och Nordmaling har ju numera sammarbete på tävlingsfronten sen vår förening inte fick anordna tävlingar längre vilket är väldigt tråkigt!
 
Annars blir det att hämta upp Älskling och förhoppningsvis kommer hårfärgerna imorn också! ^^
 
Hahahahahhahaha, asså jag dör så otroligt kul den här gifen är, garvar typ varje gång jag ser den, haha blev ju bara tvungen att härma Strumpan bara för att hon är så störd! XD
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback