I stumble and I fall

Segar framför familjedatorn med Strumpan som springer omkring i min säng och jaga flugor, knäppskalle ^^
Min 5 arbetstimmar gick snabbt och enkelt, folk rullade på och man hade saker att göra i princip hela tiden vilket är kul. Dock så börjar min vänster sida strejka efter ett tag när jag gjort någonting för länge, vilket är irriterande.
 
Imorn rullar vi in mot hippo vid 9 tiden, blir hästbyte för mig och Maja då hon ska få till uppgift att ta igenom Guccis vänster sida eftersom jag inte kan det förtillfälle då min vänster sida är som den är men det löser nog sig.
Själv ska jag rida Iddy och det blir väl mest fokus på ökningar och minskningar med henne, halter och igångsättningar.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback