Will not break through

Jobbat mellan 8-15 och kände mig mer eller mindre som en Zombie när jag klev upp vid 7.
Timmarna på jobbet gick snabbt och blev att fara hem och rida ut Gucci, blev lite galopp arbete, jobba på att öka och minska, samt att han ska släppa efter i vänster sidan där han verkligen är svinstark förtillfället och eftersom min vänster sida för tillfället är riktigt paj blir det sjukt slititgt men det gav iallfall resultat och han kändes riktigt trevlig på slutet.
 
Packade ihop lite grejer inför Piteå och allt jag har i huvudet just nu är att försöka få en bra känsla. Och känns det inte bra så utgår jag. Ungefär så känns det nu vilket känns väldigt tråkigt men det finns inte så mycket annat att göra, får helt enkelt se det här som en träning, börja om från början och ta saker som det kommer.
 
Nu sitter jag hemma hos Älskling med Sebra och Strumpan, dunkar awesome metal på högsta volym!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback