It's like im sleepwalking

Lyssnar på Bring Me The Horizon, och är seg.
Gårdagen var en riktig segar dag då vi knappt rörde oss utanför huset, förutom att gå till ica och köpa massa gotta för att sedan slå sig ner och spela Black Ops 2, börjar faktiskt bli lite bättre även om jag fortfarande är värdelös på tv spel. Sen såg vi på Naruto film och Mama, hatar skräckisar så jag fattar inte hur jag gick med på det, den var rätt creepy men riktigt bra, somnade mot halv 3 tiden, vaknade vid 11 och har fortsatt spela spel  och nu sitter vi vid varsin dator och är sjukt sociala...
 
Idag har jag ingen aning om vad som ska hända, jag är taggad på att göra någonting, för jag blir så otroligt rastlös av att sega en heldag. Men vi kommer nog på något bra :)
 
Gucci vilar idag, så mamma tar honom, jag kanske eventuellt far och tittar till honom senare idag :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback