Run away, I'll attack

Vaknade nyss och inser att jag legat och typ spottat på min arm imorse, vad tusan gjorde jag det för? Nu är min tröjärm alldeles blöt ju O_o Vad är det med mig och att vara skum när jag sover.
Jag pratar i sömnen och så rör jag mig jättemycket.
Tydligen har jag gett Älskling världens utskällning när jag somnade i soffan och han försökte väcka mig genom att nypa mig i näsan, dock så vaknade jag inte men den utskällningen skulle tydligen ha varit riktigt brutal, haha jag är så knäpp ^^
 
Idag eller snarare så borde han vara hemma nu eftersom de åkte i natt men han sover förmodligen.
Själv så är jag hemma och ska ta hand om hästarna innan jag åker dit vid lunch tid, ser om han verkligen är hemma och ifall han är vaken.
 
Annars händer inte mycket idag förutom att det är awesome väder vilket känns bra!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback