I'll be back

Återbesöket med Gucci idag gick bara bra och han blev friskförklarad!^^ Eftersom han är en känslig liten pojke så kommer han få skritta 2 veckor till innan jag börjar rida igång honom och jag räknar med en process på ca 8-10 veckor. Vissa kanske tycker det är jättelång tid men jag tar gärna lång tid på mig för att det ska stärka och bli så bra som möjligt och att han får hålla sig fräsch i framtiden.Tänker använda mig av samma upplägg som när jag satte igång Tingis och efter sin skada och hon har aldrig haft problem sen dess.
Dock så lite surt så har Meja blivit såld så där sprack ju det med att få rida henne i sommar men men..
 
Är iallafall på bra humör och ska snart äta lite tidig middag innan jag ska iväg till Ica för möte :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback