won't you stay with me

Har varit ute och promenerat kära Gucci tillsammans med syster, han var snäll dock väldigt lat och ville mest stanna och äta gräs (som vanligt då). Försökte iallfall träna att springa med honom inför imorn då det är åter besök igen så får åter igen hålla tummarna. Har verkligen ingen aning om hur det kommer att gå vilket känns jobbigt. Hade ju hoppats på att han var frisk då men det var inte speciellt stor skillnad. Eller på vänster fram var det knappt någonting men jag såg ingen större skillnad på höger.. Jag undrar vad som händer ifall han inte är bra nu, tror knappast man behandlar 3 gånger på raken? Rönkar man då elr? Har verkligen ingen aning då jag aldrig varit med om det här förut och hade väl hoppats på att jag aldrig skulle göra det heller.. men men, får hålla tummarna till imorn vid 2!
 
Nu ligger jag mest i sängen och ska väl försöka vila lite innan träningen, har jag tur kommer jag i slutet av veckan anmäla till tävling i Vindeln med henne men det beror på ifall de som provred i helgen vill ha henne.
Är iallfall sjukt kul att ha en häst att få träna medan ens egen är skadad.
 
Här är 3 bilder från träningen förra veckan :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback