Rise and rise again

Igår hade jag och Gucci hoppträning och han var verkligen såå såå fin, det var en blandning mellan banhoppning och lydnadsträning så hoppade inte alls speciellt högt utan fokuserade bara på lydnaden och oj så fin han var!! Är så himla kul just nu när man känner hur allting verkligen bara faller på plats, finafina Grå<3
 
Idag så blev det att fara ut på en tur i skogen med Maja och Iddy, Red lite lätt i alla gångarter och han var väldigt pigg och lite stark. Sen blev det att hoppa i bilen och fara till Rocket och rida honom.
Han var väldigt väldigt pigg och väldigt väldigt stel och ville absolut inte trava på en volt ordentligt så fick kämpa på ordentligt innan han gav sig, han blev dock jättejätte svettig men när han väl börjar tjaffsa så kan jag inte bara ge upp utan då får man helt enkelt ta fighten, tillsist släppte han efter litegrann och då gav jag mig och skrittade hem, han är verkligen speciellt den lilla ponnyn!
 
Nu ligger jag nedbäddad i sängen och ska snabb kolla igenom det vi ska ha på provet imorn, förhoppningsvis är det inte allt för svårt!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback