sammanfattning av dagen :)

idag har väll inte hänt så mycke förutom att elevens val är slut och åter till vanliga skoldagar :/
håller på planerar låt till skolavslutningen och de värkar som om vi ska sjunga hope and glory eller någon annan random sång aja vi får se :)
gick iaf bra att rida Bellman igår han var snäll och fin lite skänkeldöv tycker jag men det gick iaf braa :)
är hemma själv med maja idag och en så länge har de funkat ganska bra men har för mig att det snart kommer att smälla upp till storbråk som det lätt kan göra ;)
imorgorn blire Dea och middagsgäster :) de enda roliga med middagsgäster är väll typ att man får godare mat annars tycker jag bara att det är irriterande :P hm.. kanske är jag tvärtemot vad andra tycker elr? :)
aja, shit the same :P
imorgon ska vi hålla frilufsdag för förskolan till 5:an och efter det blire vattenkrig för oss i klassen så de gäller att ha med sig ombyte och kanske en handduk? :P
haha aja på onsdag ska vi på klassresa till munkviken det ska bli superkul :)
de enda dåliga är att man får inte ha med sig :- mp3, mobiltelefon,kamera, ipod eller något elektroniskt typ! :P FUCK IIIIT!!! då kan jag ju inte ta roliga bilder och lägga ut på bloggen elr sååå! :/
aja, bara så ni vet kommer jag att dööö den dagen men jag hoppas det inte gör något elr? :P

förlåt igen att jag inte har lagt ut bilder men jag sitter vid fel dator så snaaaart kommer det lite bilder b.la bilder på kina vackra konstverk ( hooooost )  jag gjorde på elevensval på bilden sen kanske ngn ego bild ( inte bbild ifall någon klaaaaagar sönder ) och annat smått och gått :P

aja, nu ska jag gå och poppa popcorn och mysa lite i soffan med datorn vi seees ;*<3





Hoppas du har haft en bra dag :)

2009-05-29 » 00:21:48

Hoppas du har haft en bra dag :)

2009-05-29 » 00:21:49

du dom kan ju ta sej om men inte ens f[r ha kamera, det spelar ju ingenrollom man har det, der ar ju bara kul om det finns bilder sen som man kan kolla pa.

jag kommer att ha med kamera iallfall annars blir ju bajs:D haha men nu ska jag fara till stranden puss p[ dej ha en bra helg<3

2009-05-29 » 19:25:18
» Foki

svar; oh vad kul :) hehe du kmr nog att se mig nån gång förr eller senare jag är oftast på stan & shoppar :)



Kramar!

2009-05-29 » 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback