Because you really don't want them to know

Mooorniing, kan ju säga att jag sovit som en liten gris inatt^^, Gick i säng tidigt men satt vi datorn en stund tills jag märkte att jag hade somnat framför datorn-.- Kände att de var dags att sova då!
Idag iallfall har jag hunnit med att baka till julshowen imorn och ska städa lite i tvättstugan, sen blir de hippo klockan 3 och lämna fikat och sen till ponnysarna, har också insläpp ikväll!:) Det gillas iallfall att de har kommit mycket snö för nu kan man äntligen börja sätta igång de! Men tydligen ska de bli plusgrader till veckan;/ hoppas verkligen inte det!!
Näe nu ska jag fortsätta att leta efter mina borttappade mjukisbyxor!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback