Why can't I just be perfect

Efter en sköööön kväll och en ännu skönare natt (förutom att jag blev väckt halv 4 av mina idiot kompisar som smsar) så känner jag mig ganska pigg och utvilad! BTW så visade de ju Twilight på 1an igår så jag såg ju självklart på den och efteråt blev jag sugen på att läsa om alla böckerna igen^^, haha usch vilken nörd jag är!(A)

Idag iallafall så ska jag nog hoppa Gucci, ska pröva hoppa honom på gummibettet också innan jag bestämmer mig om jag ska börja använda de eller inte :) Han är ju lite av en fuskis när man rider och han kan lätt bli lite bakom hand och krulla lite grann så jag vill att han ska ta mer stöd på bettet och söka sig lite mer frammåt istället för bara krulla :) Men han var riktigt trevlig igår i galoppen så han har jättebra grundförutsättningar till att bli grym!

Tingis kommer jag ju som sagt känna igenom på banan i alla gångarter och sen så laddar vi jävel på söndag!!!!!!!
Åh, är så fucking jävla cp taggad!!!! hihiihihihiih^^,
Nu jävlar ska jag ladda sönder och nu SKA de gå bra! Och gå bra i det här tillfället räknas som om hon känns bra, men nu ska vi tillbaka upp på prispallen igen så nu ska vi visa de! Jag vill verkligen att de ska gå bra!
Det KOMMER att gå bra! Nu måste jag tänka positivt och sen kommer jag bli så jävla ledsen och besviken om Tingis sviker mig igen..

Näe nu ska vi allt vara tillbaka på banan och fajtas om toppen!<3






om tingis sviker dig? ni är ett team och rider du bra hoppar hon bra. Enkelt!

2011-05-07 » 15:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback