Now you'r gone

Tror stads bibblan har blivit mitt nya häng ställe, haha men det är mycket skönare att sitta här inne än och frysa i en busskur i 40 minuter för att vänta på bussen hem.
 
När jag kommer hem är iallfall planen att äta, göra stall, kanske gå en prom med Gucci som nu har en planerad vila ett tag. Dock känns det nästan lite onödigt när de i princip har vilat hela december eftersom det inte gått att göra något annat än å skritta. Dock verkar han inte ha tappat så mycket kondis alls eftersom han inte blir speciellt svettig när vi väl har varit inne på hippo och då ser han desutom ut som en isbjörn mer än en häst, men som sagt inte värt att raka honom förän allt drar igång igen, så han tycker nog bara att det är skönt att få vara lite lurvtroll ^^,
 
Om jag känner mig riktigt hurtig kanske jag sätter mig på träningscykeln, var sjukligt länge sedan men sen så hatar jag cardio också för det är brutalt tråkigt men men, kanske dags att börja komma igång med lite träning eftersom jag knappt tränat någonting sen skolan började, hehe skyller på att jag inte haft tid. ( läs: lat )
 
Som jag sa igår så blir det jobb mellan 4-9 och det jag taggar mest är att få dricka kaffe från deras tassimo maskin för det är så sjukligt gott!
 
ful bild på mig för nån dag sedan!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback