Tides will bring me back to you

Hopptränade ju Gucci i torsdags i stöcke, det har jag glömt att skriva. Under hela framtidningen så var han super taggad och superspänd och så fort det kom en häst nära honom som galopperade så gjorde han luftsprång och började studsa, haha han som aldrig ens brukar bocka när han får galoppera snabbt i skogen.
När vi började hoppa så lugnade han ner sig litegrann och var pigg och fin på hinder.
Själv känner jag mig lite ringrostig på det där med att hitta avstånd och ibland blev det någon halvhalt för mycket men det kommer tillbaka så småningom, med tanke på att jag inte hoppat ordentligt sedan i Maj är det inte så konstigt.
Avslutade med en liten bana på 80 cm och det var inga problem, han var så fin!
 
Kommer nog hoppa L:d L:d+5 på surf, bara för att det är första tävlingen och sådär, Kan ju va kul att få komma ut och busa runt lite^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback