They had lights inside there eyes

Igår var det alltså dags för första gympasset på länge och jag måste säga att fy satan så otränad jag är -.-' Visst vet jag att jag är otränad men jag tyckte inte jag körde nå hårt och jag har världens träningsvärk i rumpa och ben.
 
Eftersom det var första passet så körde jag igenom biceps, triceps först med 8 reps först på det tyngsta jag orkade sen sänka ner ett snäpp och köra 8 reps och sen sänka igen och köra 8 reps. Körde så på både biceps och triceps 3 gånger sen blev det lite rygg och avslutade med squtats med 10 kilos medicinboll i famnen och utfall med en 10 kilos stång, samt lite benpress. 
Hann inte köra så mycket mer pga att jag kom dit lite sent och var tvungen att passa bussen. 
 
Som sagt tyckte inte jag körde speciellt hårt alls men eftersom min träningsvärk är rejäl så betyder det ju helt enkelt att jag är sjukt otränad -.-'
 
Men det ska vi ändra på!
 
Bild på mig och hjärtat innan gymmet.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback