Maybe you

Idag har jag legat i feber hela dagen, kände att det började komma krypande när vi var ute och åt middag igår och hann ta en ipren då men vaknade då vid halv 4 inatt och hade feber frossa. Tog en ny Ipren och lyckades somna om och sov till 12. Gick ut med hunden och matade hästarna och sen gick jag och la mig igen och sov till 16. Åt lite middag,Ipren och sen gick jag ut till stallet och red Räk på banan. Har blivit lite mycket ridbana för henne den senaste veckan men när hon har varit sådär fylld med överskottsenergi och varit dum så har man inte direkt velat ta ut henne själv i skogen. Hon var tydligen riktigt vidrig när syrran red henne i lördags så var lite orolig för hon skulle vara men till min förvåning så var hon nästan fin, lite väl pigg ibland men fortfarande på bra humör, red kanske en timma och undertiden så föll första snön också, såå mysigt var det!
 
Nu ligger jag i sängen igen och ska nog försöka sova igen, febern har kommit tillbaka och jag har ont överallt, blir så ynklig när jag är sjuk... hoppas det är bättre imorn för jag har jobbpass från 14-21
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback