stallet<3

hejsan hoppsan bloggen. Idag så har vi ju sen dag slutade 3 ;/ men det kändes endå som om dagen gick ganska fort. det är bara liiiite skönt att vi går till onsdag sen är vi ledig på torsdag och fredag :D<3 på torsdag ska jag rida Dea med mamma som ska ta pålis :)<3 vi ska rida i byn och i skogen :) sen ska jag ta dea torsdag fredag lördag söndag eftersom agnes ska till Åre med sin familj :)

--------------------------------------

idag ska jag få åka till stallet och vara där med vendela och kolla på när hon rider  :)<3<3 det ska bli kuul :) Listorna på sommar kurserna kom upp idag så jag ahr Blue-eye på hoppkurs och sen ska jag ta någon på dressyr kursen om det finns någon rolig kvar :) hoppas Blue-eye finns kvar där :)<3 sen så är det ju hopptävling den 10 maj som jag och Vendela ska vara med på 70 cm ( ganska lågt ) med Blue-eye och Diana :D<3<3 Haha vi är typ 5 stycken som är med på 70 och alla är ganska dåliga så det blir typ bara vendela som kan utmana mig :P haha.. :P men nu ska jag gå ut med hunden vi sees :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback