Sorry för uppdateringen ;/

Heej, bloggis :) Har inte glömt bort er men det är lite svårt att hinna med Bloggen ibland..

Idag så har vi haft Matte första timmen skulle typ rita ett konstigt rut system och när vi var klar skulle vi göra soduku (?) sen så hade vi en liten rast till engelskan och där har vi en läxa till på fredag vi ska typ skriva en text :)
Och sen så hade vi rast och sen språk :) sen lunch sen NO sen en håltimme på 40 minuter och sen syslöjd :) Jag sydde ett gulligt litet grått nosludd som min ponny kommer ha på grimman och sen ska jag sy ett svart med vita prickar<3

aja, har gått lite frågor på frågestunden så fortsätt fråga tills jag säger stopp! :D






Vilken är din favoritfilm?

Choklad eller vanliga godisar?

Kan du ta kort på din favorit outfit för en lördagkväll så vi får se? :)

2009-08-24 » 20:03:54

Vart bor du? område?

2009-08-25 » 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback