hemmaaa

heej, har kommit hem från Tingis och sen har faster och kusinerna kommit och sen har vi ätit middag :)

Jag och Tingis for runt i skogen och lekte runt lite grann och sååå :)
Det tyckte hon var roligt och hon frustade typ hela tiden :D<3
Imorn äre ju julklappshoppning och det ska bli kuul :D
Hoppas Tingis kan vara snäll att vara lättlastad :) hon fejkar ju bara när hon inte vill gå in hon är ett riktigt litet suur sto ibland :) aja, nu ska jag... göra något jag inte vet men jag ska ändå gåå nu heejdåå :P<3

 Mulle och jag 1m <3





1:Rider du aldrig han eller Dea längre?

2:Har du slutat vara med Vendela?

3:Rider Vendela fortfarande på hippo?

2009-12-21 » 11:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback