mera svar på komentarer :)

Anonym om Svar på Komentar:
Vet du när det är julshow på Hippo :]?
Du brukar väll vara där eller? min kompis rider där


Julshowen är på söndag och första showen börjar 10.00 och den andra börjar 14.00 =)




Heej, idag så slutade vi 2 och jag for direkt ut till stallet för att mysa och pussa på Tingis :)
Gjorde allt praktiskt och sen så tog jag med mig hacket ner till Hagen och tog henne direkt ut på ridbanan som ligger kanske 10 m från hagen och sen så hoppade jag bara upp på täcket och skrittade runt där :P
Det är ju STENHÅRT underlag just nu! Det är ca -10 och absolut ingen snö.
Sen åkte jag hem och började baka till julshowen imorn :) Alla Licenserade ryttare måste ju lämna in 2 bakverk och 1 lotteri pris värd 100 kr :)
Jag bakade en mjukpepparkaka och chokladbollar :)
Smakade lite på mjukis smeten och MUUUUUUMMMMSSS säger jag bara!
Imorn ska vi ju in och ha genrep :) Hon kommer säkert vara hyper med all pubilk och sen kommer hon säkert att bocka av mig :P Men det blur ju kuuuul :P<3
på genrepet så ska jag nog hoppa henne på 3 delade och sen får vi se ifall hon gör som hon gör på träningarna just nu ( Lägger tungan över bettet och kör uppmulen och spsringer iväg och tar jag i henne så får hon daaaaaaamp ) så tänker jag ta hacket. Kommer ha mindre kontroll men det ser ju iaf bättre ut än att hon bara slänger upp mulen och gör ingenting och bara kämpar emot :)
Vet é tusan varför hon gör så men hon har börjat göra det sedan vi har börjat hoppa henne på bett igen ;/ aja, det ger väll med sig snart<3

aja, men nu ska jag tagga till imorn så ska jag uppdatera mer sen vi sees ;*<3






skulle vara intressant att se hur hästarna faktiskt tänker. :)

Hoppas att det går bra imorgon, hihi hon brukar gilla att visa upp sig för en massa folk! :D <33

2009-12-04 » 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback