snöööööööö =D

Nu verkar det ändå (är du nöjd nu mamma?!!!) som att vi kommer få en vit jul :D
Igår började det snöa på eftermiddagen och sen nu har det snöat hela natten och nu snöar det fortfarande :D Har kommit kanske 1 dm snö nu :D Sen ska det typ vara minus grader fram till jul så hoppas vi får behålla all snö! :D
Red T igår i skogen och hon var världens snällaste då :) Tjafsade ingenting och det var soooorkallt ute typ -7 med det kändes som typ -15!
Idag ska hon ju vila och jag ska ju fara på hippo och rida bästaste B, hoppas jaag :D
Är hemma på håltimme idaag eftersom jag inte skulle vara med på gympan idag så gick jag en prom med Basse och då så har vi hål efter det och sen så har vi No och sen So fast under So:n ska vi tydligen göra ett Engelska prov men det känns lugnt :) Har tränat det mästa på skolan och sen har jag tränat lite hemma :)
Sen på onsdag får vi typ igen Matte provet och jag vet redan att det gick dåligt ;/ För jag frågade och då sa hon att jag iallafall blev godkänd men att jag typ ska träna mer och det känns förj*vligt eftersom jag verkligen försöker och det blir ändå inte bra :( aja, man kan ändå inte göra bättre än sitt bästa..
Men jag får väll ladda om till nästa prov och det är typ Procent :(P
aja...

aja, nu ska jag snart då upp igen vi sees :*<3






» Saga

Har du fått den nya bilden på mig till desigen? :)<3

2009-12-15 » 15:18:24
» Saga

Vi hade -6 igår, men idag hade vi -15 så det var väldigt kallt + blåsigt.. :)

2009-12-17 » 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback