Hej hopp :P

Hejsan bloggen :D

sitter på skolan nu :)
Men vi har rast nu innan någon redovisning om elektrisitet.Ganska tråkigt faktiskt.
Alla andra i klassen går typ till kaffeterian och köper melontuggumi och andra små kakor :P fast jag har inga pengar med mig eftersom jag endå inte vill slösa :P
Dea ska kollas på ATG idag så vi får hålla tummarna :)
Det blir tävling med Bubbis iaf :D Hoppas att det bara var ett hjärnsläpp eftersom vi tränade andra hinder. Bl.a en vikt vattenmatta som var i ett annant format. :)
Tvättade mina ridbyxor idag så dom ska vara vita och fina :)
Idag så kände jag min ganska slapp så jag har pappas tjocka luvtröja och ett par tights till håret uppsatt i en slarvig knut och lite mascara bara.. Orkade inte sminka mig nå mycke. :P
Fick alla rätt på provet i tisdags vilket betyder 100 kr och idag fick jag också alla rätt :) 100 kronor till :P
Aja,kanske ska gå och vara lite social nu vi ses :)

Hejdå bloggen :D






FUL DESIGN, VEM HAR GJORT DEN? :S SÅ SAAATANS FUL

2009-03-02 » 08:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback