morning

hejhopp blogg, låg och läste från halv 11 till halv 1 igår så kalla mig bokmal ;p
sen somnade jag typ direkt sen vaknade jag  halv 9 igen!! asså nääe, vad irriterad jag blir! jag vill inte vakna halv 9 JAG VILL SOVA TILL 11!! Men jag kan tydligen inte bestämma sånt längre..
Igår red jag ju Mulle barbacka fast det blev väll inte så mycke till att rida eftersom han var lite lite lite tjock i ett ben så jag och han for ut och skrittade på vägen istället ;p hihi jätte säkert va? hihi jag och en lite b-ponny barbacka ( utan sadel ) mitt på vägen ;p
haha nää men han är 100% trafiksäker av 80%
Idag ska jag fara iväg till betnäs och hälsa på Agnes och Dea ;D det ska bli kul! har inte träffat dem sen midsommar så det var ett tag sen :)
Idag skulle jag typ vara med Janna men har inte hört ngt av henne... men det är nog lungt ;)
aja, ska vara lite aktiv på apa nu så vi sees<3





» Bec

borde det inte vara 80% av 100% eller?:P

2009-07-14 » 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback